Met de Wilhelmina Clubkaart betaal je gemakkelijk in de kantine en cafetaria van de vereniging. De Wilhelmina Clubkaart heeft een paar belangrijke voordelen. Cashless betalen is niet alleen gemakkelijk voor de leden, maar ook voor de penningmeester en de kantinebeheerder. Betalingen met de Clubcard en de pinpas kosten veel minder tijd en controles dan contante transacties. Daarnaast hoef je geen geld mee te nemen naar de club, je hebt een actueel overzicht en controle over je baruitgaven (of die van je kind) en de eventuele wachttijden worden verkort.
Vanaf seizoen 2022/2023 kun je bij Wilhelmina alleen cashless betalen. Je kunt betalen met je Wilhelmina Clubkaart of met je pinpas.
Voor wie is de Clubkaart?
De Clubkaart is voor de leden van onze vereniging. De minimale leeftijd voor het ontvangen van de Clubkaart is 12 jaar. Ben je jonger dan 12 jaar dan is toestemming nodig van je ouders/verzorgers.
Wat kost de Clubkaart?
Je eerste Clubkaart is onderdeel van je lidmaatschap bij de vereniging en dus gratis. Een Clubkaart krijg je niet automatisch, je moet hem aanvragen via clubkaart@rkvvwilhelmina.nl
Verlies, diefstal of beschadiging
Bij verlies of diefstal is en blijft de Clubkaarthouder zelf verantwoordelijk voor het blokkeren van zijn Clubkaart. De Clubkaart blokkeren en deblokkeren kan simpel en snel met de KNIP-app en via MIJNKNIP-online. Het (de)blokkeren van de clubkaart door de vereniging is NIET mogelijk. Bij beschadiging, als je Clubkaart niet meer werkt, kun je een nieuwe aanvragen. Daarvoor doe je een verzoek via clubkaart@rkvvwilhelmina.nl. Het vervangen van een Clubkaart kost €3,-
Wat moet ik doen als ik de Clubkaart ontvangen heb?
Omdat je geregistreerd staat als lid van onze vereniging is de Clubkaart al voor je geactiveerd en aan je persoonlijke rekening bij de vereniging gekoppeld. Het rekeningnummer en je CVC-code staan op je Clubkaart. Het enige dat je nog hoeft te doen is deze te registreren en eventueel het saldo te verhogen. Je rekening beheren en je saldo verhogen kan via:
– MIJNKNIP-online
– KNIP-app (Beschikbaar in de App-store en Google Play)
Registeren via de KNIP-app
1. Download de KNIP-app via de Play Store of Apple Store.
2. Vul je e-mailadres in en druk op ‘Volgende’.
3. Er is een e-mail verzonden naar het door jou opgegeven e-mailadres. Niet ontvangen? Check je spambox! Open vervolgens de link (op je telefoon) om je KNIP-account te activeren.
Rekening van je Clubkaart beheren
Je kunt je rekening en dus je Clubkaart beheren via KNIP-online en de KNIP-app. Daar kun je ook je saldo van je rekening opwaarderen. Maar ook aan de bar inde kantine kun je het saldo met een pintransactie opwaarderen. (Met de pinpas van je bank.) Contant opwaarderen is niet mogelijk. Het minimaal op te waarderen bedrag is vastgesteld op €10,-
Saldo opwaarderen via de KNIP-app doe je als volgt:
1. Om saldo op je betaalpas te zetten, ga je naar rekeningen. Hier zie je de betaalrekening van je betaalpas staan.
2. Druk op het plusje of draai naar rechts om te bepalen welk bedrag je op jouw betaalpas wilt zetten. Druk vervolgens op het iDeal icoontje.
3. Doorloop de stappen van het iDeal proces om het saldo op je betaalpas te zetten.
4. Gelukt? Je bent nu klaar om met jouw Clubkaart af te rekenen!
Registreren en beheren via KNIP-online doe je hier!
Mocht je vragen of opmerkingen hebben dan kun je mailen naar clubkaart@rkvvwilhelmina.nl
Veelgestelde vragen
Wat moet ik doen bij verlies of diefstal van mijn Clubkaart?
Bij verlies of diefstal moet je zelf je Clubkaart blokkeren. Dat kan in de KNIP-app en via KNIP-online. Ook het deblokkeren kan op dezelfde wijze. Het (de)blokkeren van je Clubkaart door de vereniging is niet mogelijk.
Ben ik mijn saldo kwijt als ik mijn Clubkaart verlies?
Nee, het saldo van de Clubkaart is centraal geregistreerd. Bij verlies moet je zelf wel zo snel mogelijk via de KNIP-app of via MIJNKNIP-online je Clubkaart blokkeren. Pas als je de clubkaart geblokkeerd hebt kan de ‘oneerlijke vinder’ je Clubkaart bij de vereniging gebruiken. Nadat je de Clubkaart geblokkeerd hebt, kun je voor €3,- een nieuwe Clubkaart aanvragen via clubkaart@rkvvwilhelmina.nl
LET OP: om je nieuwe Clubcard te koppelen met je openstaande saldo, moet je bij MIJNKNIP-Online inloggen met het e-mailadres dat je hebt opgegeven tijdens de registratie van je oude Clubkaart. Dus niet je nieuwe Clubkaart opnieuw registreren!
Is het opwaarderen van het saldo kosteloos?
Ja, vooralsnog is het opwaarderen van je saldo kosteloos. De vereniging neemt deze kosten voorlopig voor haar rekening.
Kan ik een extra Clubkart krijgen voor een bestaande rekening?
Nee, vooralsnog kan er geen extra Clubkaart aangevraagd worden.
Kan ik op rekening kopen? (Een bonnetje laten maken)
Nee, het is niet mogelijk om op rekening te kopen.
Kan ik ook mobiel betalen?
Ja, je kunt zowel via het pinapparaat (van de bank) als via de KNIP-app mobiel betalen.
Ik stop als lid bij de vereniging, kan ik het saldo van mijn rekening terugvragen?
Ja, als u stopt als lid bij de vereniging dan kun je het saldo via je bankrekening retour ontvangen. Je dient daarvoor wel eerst je Clubkaart in te leveren en je rekening te laten blokkeren. Dit gaat niet automatisch. Je moet dit zelf aanvragen via clubkaart@rkvvwilhelmina.nl.
LET OP: het terugbetalen van de zogenaamde covid-vergoeding voor leden is niet mogelijk. Deze vergoeding dient in zijn geheel in het clubhuis besteed te worden.
Kunnen we een teamrekening aanvragen voor de team-pot?
Ja, je kunt als team ‘gratis’ een teamrekening openen. Dat kun je doen door een mailtje te sturen naar clubkaart@rkvvwilhelmina.nl. Geef in de mail aan:
– Voor welk team de rekening bestemd is
– Wie de beheerder van de rekening is
– Wat het e-mailadres van de beheerder is
– Wat het telefoonnummer van de beheerder is
Na goedkeuring van de rekening is de Clubkaart na 7 dagen door de beheerder van de rekening op te halen aan de bar.
Blijven de Wilhelmina consumptiebonnen geldig?
Nee, consumptiebonnen worden nog voor het einde van het huidige seizoen (2021-2022) uit de roulatie gehaald en ongeldig verklaard. Je kunt je consumptiebonnen inleveren en als saldo laten toevoegen aan je rekening. Neem hiervoor contact op met clubkaart@rkvvwilhelmina.nl.