Start seizoen:
Vanaf 14 augustus gaat na een lekkere vakantie het voetbalseizoen weer van start. Vanaf de 14e kan er weer getraind worden op de velden 5 & 6 en het kunstgras.
Er is door veel vrijwilligers weer veel energie en tijd gestoken in het verbeteren van ons complex en het clubhuis. Allemaal erg bedankt hiervoor.
De eerste weken is het nog wel wat behelpen met de kleedkamers en de toiletten omdat nog niet alle verbouwingen helemaal zijn afgerond.
Als er defecten, klachten of ideeën zijn die betrekking hebben op het complex dan kunnen die worden gemeld via dit e-mailadres: terreinbeheer@rkvvwilhelmina.nl

Overdracht sleutels ballenkasten:
Vanaf zaterdag 5 augustus is de gelegenheid om de sleutels van de ballenkasten op te halen.
Teammanagers/trainers kunnen hiervoor volgens de agenda (zie bijlage) een afspraak voor maken bij Jaap: wedstrijdsecretarisjeugd@rkvvwilhelmina.nl
(Borg voor de sleutels bedraagt 2x 5 euro)

Trainingsschema:
Het maken van het trainingsschema wordt vanaf dit seizoen gedaan door Anique de Wit en Gijs Minkels . (Zie bijlage)
Eventuele wijzigingen, extra/2e trainingen, e.d. graag via de afdelingscoördinatoren melden bij coordinator-trainingsschema@rkvvwilhelmina.nl zodat bekeken kan worden of de aanpassingen mogelijk zijn.

– Coordinator Onderbouw, Stefan v/d Put; coordinator-onderbouw@rkvvwilhelmina.nl
– Coordinator Bovenbouw, Marianne v/d Sterren; msterren69@gmail.com
– Coordinator Meiden Jessica van der Horst; coordinator-meisjes@rkvvwilhelmina.nl
– Coordinator Vr1, Vr2 en VR3, Bianca Claasen; pclaasen@home.nl
– Coordinator Senioren wordt voorlopig waargenomen door Raf Tripadelli; rh.tripaldelli@gmail.com ( vacature staat nog open!)

Allemaal en een sportief, leerzaam seizoen toegewenst.
Algemene zaken.

Agenda ophalen sleutels ballenkasten

Trainingsschema-2017-2018-definitief-incl-alternatiefschema-V07