Volgend seizoen worden de facturen alleen nog per e-mail verstuurd. Daar hebben we echter wel correcte e-mailadressen voor nodig. Donderdag 12 mei is er een e-mail uitgegaan naar de bij ons bekende adressen. Ontving je deze e-mail op het juiste e-mailadres (waarop je ook de factuur wilt ontvangen), dan hoef je niks te doen. Gebruik je liever een ander e-mailadres voor je factuur? Stuur dan een berichtje naar ledenadministratie@rkvvwilhelmina.nl.
Voor ouders van jeugdleden:
De factuur gaat naar het primaire (eerste) e-mailadres dat is opgegeven. Dat is het e-mailadres dat ook de e-mail ontving. Wil je dit gewijzigd hebben*? Stuur dan een berichtje naar ledenadministratie@rkvvwilhelmina.nl.
Voor oudere jeugdleden:
Het primaire e-mailadres is vaak van jou/ de speler zelf. Maar de factuur willen we graag naar je ouders sturen. Vraag aan je ouders op welk e-mailadres ze de factuur willen ontvangen en laat ons dit weten via een berichtje naar ledenadministratie@rkvvwilhelmina.nl .
Wil je stoppen of ga je naar een andere club, meld je dan voor 15 juni (maar uiterlijk op 30 juni) af.
Bedankt namens de ledenadministratie.
*we kunnen nog steeds twee e-mailadressen registreren, het gaat nu om de slechts om het e-mailadres voor de facturatie contributie.